2 Temmuz 2009 Perşembe

Günler geçerken..

Haziran'ı da bitirdik Temmuz'a geldik. 2009'u da yarıladık yani.
Bu hafta sakin geçti nispeten. Bir önceki hafta yaşadığımız düğün dernek trafiğinden sonra. Gerçi Cumartesi akşamı bir nişan vardı ama ben gitmedim. Onun yerine salonumun bir camını sildim :P Oysa sadece camın önündeki çiçekleri sulayacaktım. Bi baktım elimde bez kova cam siliyorum. Bana çoğu kez öyle olur zaten, buzdolabından su alıcam diye giderim, elimde bez dolabın kapaklarını siliyor olurum yada gardrobumdan bir kıyafet alıcam başlarım hemen tüm dolabı döküp yeniden yerleştirmeye. Tabi bu dediklerim nispeten vaktimin bol olduğu durumlarda için geçerli. Bu tip işlere özellikle vakit ayıramadığım için genelde böyle oluyor.
Pazar günüyse anneme gittim. Misafirleri gelecekti ve bizimde orda olmamızı istiyordu. Bende evden kek ve tatlı yapıp götürdüm.
Haftanın da sonuna doğru geliyoruz bu haftasonu eğer bir aksilik çıkmazsa bol gezmeli bir programım var. Üniversite arkadaşımla buluşup gündüz gezip akşam da onlara geçeceğiz. Bakalım, bir aksilik çıkmazsa tabi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder