23 Temmuz 2009 Perşembe

İstiyoruuum

Pek bi tembel oldum ben bu aralar, hiç bişey yapasım gelmiyor. Ev işi yemek temizlik nasıl gözümde büyüyor anlatamam. Dün akşam haftalar sonra balkonları yıkadım durumun vehameti buradan da anlaşılabilir.. Çiçeklerim var balkonda onlara su vermeyi unutmuşum ne zamandır nerdeyse kuruyacaklar halbuki bir hevesle alıp dikmiş kaç gün gidip gelip onları seyretmiştim. Zaten sabıkalıyımdır çiçek konusunda tek büyütebildiğim çiçek geçen sene diktiğim begonya idi, zavallım o da bir rüzgarda balkondan yere tepetaklak olmuştu.
Bu tembel pessimist havamdan tiz vakitte kurtulmayı diliyorum, eskisi gibi yine pessimist ama en azından tembel olmayan halime dönmek istiyorum, evimi baştan sona temizlemek, üzerinde çay damlacıkları olan halılarımı silmek istiyorum. Artık benim çağırmam gereken arkadaşlarımı/misafirlerimi çağırmak, üşenmeden 8-10 çeşit bişeyler hazırlamak istiyorum. Masamın üzerinde atıştırmalık kurabiyeler yapmak istiyorum, boşalttığım buzdolabı stoklarımı yenilemek, elimdeki okunacak kitapları bitirmek, kendime etek yaparım diye aldığım kumaşı kesmek (dikiş bilgisi sıfır! ama biyerlerden başlamak lazım), ne zamandır kuru temizlemeye gidecek ceketleri vermek istiyorum, istiyorum, istiyoruuum.. (devam edersem aklıma daha neler gelecek kimbilir) stop.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder