8 Temmuz 2009 Çarşamba

Planlar

Her zamanki gibi planlar plan olarak kaldı bu haftasonu da. Hani demiştim ya bol gezmeli bir haftasonu olacak diye valla nerdeyse tam tersi oldu. Pazar günü evden bile çıkmadım. Madem planlarımız olmadı bari bir pazar da evde yayılarak geçirelim düşüncesiyle geç kahvaltının ardından elimde gazeteler çayımı hüpletirken bir telefon geldi. Müsaitseniz size geleceğidik? Kayınbiraderim ve sözlüsü. Buyrun gelin dedik/dedi (F. dedi telefonu o açmıştı çünkü). Neyse apar topar mutfağa yollandım ve dandini olan evimi topladım alel acele. Gelmelerine çok vakit kalmadığından pratik birşeyler hazırladım ve buzluktaki stoklarımdan kullandım. (Bu arada stoklarımı yenilemem lazım bi çok şey azaldı). Yine de dar zamanda masaya 6-7 çeşit koymayı başardım. Misafirlerimiz epey oturduktan sonra akşam üzeri kalktılar. Bende hemen ev kıyafetlerimi giydim yarım kalan gazetelerime gömüldüm, keyfime kaldığım yerden devam etmek üzere. Bu sefer de bi saat falan sonra F.'in diğer kardeşi ve kuzeni aradı. Buralardayız size geliyoruz diye..
Aynı sahneler tekrarlandı yine..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder