1 Haziran 2009 Pazartesi

Hayattan..

En son çiçekler aldım ama saksılarım yok diyordum. perşembe günü öğlen bir fırsat çıktı yemeği yer yemez arkadaşımla kendimizi dışarı attık. İlk iş bi koşu kendime saksılar ve toprak almak oldu. Akşam eve gider gitmez çiçeklerimi diktim fakat velakin saksılar eksik geldi bir kısmını yine dikemedim. Akşam akşam saksı almak için dışarı çıktığımda istediğim gibi bişey bulamayıp eve döndüğümden anca ctesi günü hepsini tamamlayabildim.
Gelelim hsonu özetine; Cuma akşamı annemlerde kaldık F.le. Annem burada yok o yüzden gidip yoklamak lazım arada babamı. Yazarken farkettim de annem burada olmadığı halde annemlerde kaldım diyorum neden acaba? Babaevini annemle içselleştirmişim.. Ctesi işten sonra bi başıma çarşı pazar dolaştım, yalnız gezmenin de başka bi keyfi var bu arada.. Pazar günü ise F evlendiğimizden beri ilk defa kahvaltı hazırladı. Ne mutluluk :) Sonra da kakıp kendimizi dışarı attık bazı çeşitli sebeplerden ertelenen işlerimiz vardı onları yaptık nihayet. Gezdik dolaştık sonrasında. Güzel sakin bir h.sonuydu, çok şükür bu günümüze.. Pazartesi sendromu bile yaşamadım o kadar yani :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder