28 Mayıs 2009 Perşembe

Haftasonu özeti

Klişe ama zaman gerçekten de çabuk geçiyor. Ahir zaman alametleri..
Geçtiğimiz cuma, cumartesi yıllık iznimden iki gün kullandım, gezmenin suyunu çıkardım. Cuma günü Kadıköy cuma pazarına ordan Bostancı'ya ve ordan da Büyük Ada'ya gittim ablamla. Bunca yıldır güya İst. de yaşıyorum ama Ada'ya ilk defa gittim ve bayıldım, sessiz sakin sokaklar, ağaç gölgeli serin bahçeler, güzel ve bakımlı evler.. Bayıldım.. Bir gün öyle bir ortamda yaşamak kısmet olur bize de inş. Eve geldiğimde yorgunluktan ayakta duracak halim kalmamıştı ayaklarımın ağrısından sızlandım durdum bütün gece( zaten benden en büyük şikayetçi olacak uzuvlarım; ayaklarım :).
C.tesi günü de all sisters topluca dayı ziyaretine gittik oh mis.
Pazar günü neyseki evdeydim azıcık da olsa dinlendim ama akşamı haftalık maç grubu bizde toplandı yine (arkadaşlar + abla, enişte ve extradan gelen yeni evli bir arkadaş çift) güzel geçti velhasıl, sıkılmadım/k.
****
Çiçekler aldım ama saksılarım yok.. Saksı alıp dikmem lazım duruyorlar poşetlerin içinde öylece.. Bu akşam İnş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder