12 Haziran 2009 Cuma

Ne anlatsam ne yazsam..
Rutin bir haftaydı diyebilirim tek extra Çarşamba günü annemin memleketten gelmiş olması ve benim çarşamba akşamı oraya ışınlanıp kalmamdı sanırsam. Ha bi de oraya gitmeden evvel iş çıkışı ablamla buluşup güya ablam için alışverişe çıkıp girdiğimiz her mağazada istisnasız kendime bişeyler bakmamdı. Ablam arada söylense de güzel bir alışverişti bana göre. Netice itibariyle gün sonunda 65.00 tl bayılıp çok rahat ve gayet içime sinen bir tunik sahibisi oldum. (Hatta ve hatta sevgili ablacığım benimkini gördükten sonra aynısından -tabii ki 2 beden daha büyük- bir tane de kendisine aldı. Bi de ablamın bonkörlüğü tuttu ama malesef değerlendiremedim: seç beğen sana eşarp alıcam dedi ama ben o kaddar eşarp içinde bir tane beğenemedim :( Bu hakkım ilerde değerlendirilmek üzere saklı kalabilir mi diye bulunduğum minik masum girişim kabul görmedi mateessüf.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder