12 Haziran 2012 Salı

Haziran'da.


Pazar günü kendimizi dışarılara attık. Hava da çok güzeldi ama gittiğimiz yerde efil efil esiyordu. Millet el kadar bebelerini cıbıl cıbıl dolaştırıyorken ben Zeynep'e giydirdiğim kısa kollu için acaba üşür mü diye endişeleniyordum.  Evhamlı anne modeli. Sadece çıtçıtlı body içindeki bebeleri görünce ulen acaba bendemi var tuhaflık yoksa bu bebelerin hepsi bu gece ateşlenir mi diye habire kendime sorup durdum. Hava sıcaktı ama olduğumuz yer acayip esiyordu. Neyse maksat gezmek olsun babında çıktığımız turu her zamanki gibi Zeyno'ya çalışarak tamamladık. Eminim tüm anneler aynı şeyi yaşıyordur; kendimiz için alışverişe diye çıkarız ama sonunda hep çocuklara aldığımız şeylerle eve döneriz. Bende shopping fest indiriminden de yararlanarak Kipa'dan ve c&a'dan kaptım bişeyler. 
kendim için de beyaz hırka alırım diye düşünüyordum ama al beni diyen bir hırkayla da karşılaşmadım. 




Arabasına binmeyip bazen elimizden tutarak , çoğunlukla tutmayarak dolaşan Zeynep.

4 yorum:

  1. bir yer de okumustum siz üşümüyorsanız bebeğiniz de üşümez. asıl çok sıcak yerler bebeği hasta eder diyordu :) o yüzden korkma derim. yazın güzelliğinden faydalan cıbıl cıbıl giydir zeynoşu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da havalar bugünlerde tam ısındı ancak. Evde yazlık moda geçtik de dışarda işte rüzgar falan tedirgin ediyor beni :)

      Sil
  2. hehe ne tatlı olmuş öyle zeyno. Ayrıca annesi artık çorapsız geziyor bebi atın uzun kolluları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Tuku :) çorapta o kadar git gel yaşıyorum ki bi çıkarıyorum, sonra bakıyorum ayaklar soğuk tekrar giydiriyorum falan :)
      Bu bebeler bir konuşup dertlerini anlatsalar da bizde kurdeşen dökmesek :)

      Sil