25 Ağustos 2010 Çarşamba

Hal-i hayat

* Günler geçiyor, Ramazan-ı Şerif'in ortalarına geldik bile.
* Bense ne ordayım ne burda, bir tuhaf halde zamanın akıp geçmesini bekliyorum.
* İş inanılmaz sıkıcı bugünlerde, departmanda bir sessizlik bir munislik hakim ki bu da uykumuzu getiriyor fena halde.
* Ama aralarda 10 dakikalık dinlenme kaçamakları da yapmıyo değiliz
* Bu Ramazan sadece iki iftar daveti verebildim, ki biri hiç davet sayılmazdı resmen gelenlere iş yaptırdım.
* Şirket iftarımız oldu çok güzel bir mekanda. Önümüz havuz arkamız deniz, gün batımı müthiş, İstanbul hakikaten güzel.
* Akşam İz tv'de bi gezi/tarih programı izledim, Süleymaniye civarlarını anlatan. İki amca hem geziyor hem tarihi mekanlar hakkında bilgi veriyordu. Vakt-i zamanında bir yazımızı staj yaparak geçirdiğimiz mekanları görmek izlemek çok güzeldi. Taa çalıştığımız odayı, içinde bulunduğumuz odadaki el yapımı işlemeli dolapları gösterdiler, evet dedim bende oturmuştum o masada, o odada bulunmuştum. Sonra staj bitimi gittiğimiz eskinin zebhanesi, şimdiki adıyla Lale Bahçesi (yanlış hatırlamıyorum dimi İpli Hanımcım?), nargileler falan nostalji oldu bana kaç sene öncesine gittim. Süleymaniye caminin bahçesine oturup yediğimiz öğle yemekleri, radyoda sürekli arabesk dinleyen amca .. Neler neler geldi aklıma. Hey gidi günler dedim..
* Imm başka başkaa,  kafam, ruhum çok meşgul..
* Bu kadar..

2 yorum:

  1. Evet şekercim aynen lale bahçesi. Geçen yaz eski türk filmleri yayınlıyolardı her gece büyük perdede bu yaz hiç gitmedim.Ben eskiyi düşündüğümde o zamanlar zor gelen şeyler aslında ne kadar eğlenceliymiş diyorum. Bu arada maşallah iftar organizasyonu düzenleyen aileleri tebrik ediyorum bu sene hiç biyere gitmedim kimsede gelmedi bana:)

    YanıtlaSil
  2. Evet geriye dönüp baktığımızda öyle görünüyor ama o zaman oflaya puflaya giderdik herhal :) ama güzel günlerdi..

    *

    Sen normalde de milyon tane misafir ağırladığından Ramazan hürmetine millet ara vermiş olabilir :) sıkı dur bayramdan sonra yüklenirler tekrar :p

    YanıtlaSil