6 Ağustos 2010 Cuma

Nerelerdeyim

Buralardayım, bu sessizliğin bir sebebi yok, sadece tembellik. Hafta başında 3 gün yıllık iznimden kullandım. Evde pinekledim. Hiiiiiç bişey yapmadım, sadece kitap okudum, tv izledim, arkadaşlarımla görüştüm. Evin hali duman ama kimin umrunda, zaten sıcaklardan pelte gibiyim, hiç bişey yapasın yok, yemek bile yapmıcam mecbur olmasam o derece.. Tembellik modumdayım :)  Neyse ki Ramazan geliyo, az kaldı o zaman ister istemez normal moda döniciiz :p
Yaz geldi geçiyor bi tatile gidemedik koca kişisi sağolsun ona uyan tarih bana uymadı, bana uyan ona.. kaldık öööle. Ama bayramda bi Karadeniz yapıcaz tatil kısmından saymıyorum bunu, böyükleri ziyaret babında olacak. sonrasında inşallah Ekim gibi biyerlere gideriz umarım.
Kurs devam ediyor, öncesinde çok istediğim şey gerçekleşince niye saldım bilmiyorum, itiraf ediyorum itekleyerek gidiyorum kursa hele de pazar günleri :p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder