8 Eylül 2010 Çarşamba

Ramazan Bayramımız Mübarek Olsun



Geldik Ramazan-ı Şerif'in sonuna.. Yarın Bayram..
Mevlam seneye de Ramazan'a sağlıkla kavuşmayı nasip etsin. Gönüllerimizden, evlerimizden Bayram coşkusu eksik olmasın inşallah.
Bugünü buruk geçiren aileler var, bunlardan biri Nehir'in ailesi. Bugün Cennete uğurlanıyor o küçük melek. Başından beri takip ettiğim tedavi sürecinin sonu böylesi nasipmiş. Mevlam o küçük Meleğin ailesine sabırlar versin inşallah.

**

Hepimizin ve tüm İslam aleminin Ramazan Bayramı mübarek olsun. İyi Bayramlar..

4 yorum:

  1. Tatlım iyi bayramlar diliyorum sana ve aile ...
    Ayrıca fotoğraftakilere bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım, sana ve ailene de iyi bayramlar..
    Bu bayram şeker olayını abartmamayı diliyorum kendi adıma :)

    YanıtlaSil
  3. Neyse ki çok fazla aram yok benim şekerlerle :D
    Hazırda kilo vermişken tadında olacak herşey :D

    YanıtlaSil
  4. Bir insanın tatlıyla fazla arası olmaması ne kadar güzel bişey, kıymetini bil :)

    Ben bayram için aldığım şekerlerin yarısını şimdiden yedim bile :)

    YanıtlaSil