10 Ağustos 2010 Salı

ruh halleri

Ben bir oğlak burcuyum. Oğlak burcları genellikle karamsardır. Bir konunun olumlu taraflarını değilde genelde olumsuzluklarını görürler çoğunlukla. Olur mu olmaz mı, olası olumsuzluklar, türlü ihtimaller vs. vs. döner durur kafamızın içinde.. Mantık ağır basar çoğunlukla ama duygusallık ta vardır derinlerde bir yerlerde. Bu insanı yoran birşey. Şahsen ben yoruldum artık. İnsan hep mi olumsuz düşünür yaa. Hiç mi bırakamaz kendini akışına? Hiç mi iyi şeyleri kendine hak görmez. Nedir bu? Ne zaman amaaaan deyip rahatlayacağım, gamsız olmak istiyorum biraz, geniş ruhlu olmak, herşeye takılmamak. Artık bu huyumu değiştirmek istiyorum farkettim ki ben böyle olumsuzluklara takılınca olumlu şeyleri de kaçırıyorum, günü kaybediyorum. Kendimden daraldım yaw..

2 yorum:

  1. Selam canım ,
    İnan ki , hayatı akışına bırakmak ve gamsız olmak çok zordur .Bende başak burcuyumdur tahmin edemiyceğiniz kadar da takıntılı biriyimdir ama sanırım bu olumsuz özelliğimi aştım ...Eskiden çok üzülürdüm etrafımda olup biten olumsuzluklara ama dost bildiklerim sayesinde öyle bir akıllandım ki artık kimsenin beni üzmesine yada olumsuz bir şekilde etkilemesine izin vermiyorum .Sende eminim ki kendince bir yol bulacak ve bu durumdan kurtulacaksın ...

    İyi bak kendine ...

    YanıtlaSil
  2. Sağol arkadaşım. Bu bilinci bende geliştirebilsem kendimde süper olacak, yoruldum artık gerçekten.

    YanıtlaSil