21 Mart 2015 Cumartesi

Öyle işte..

Bir Cumartesi gününden daha merhaba bloğum. Hava tam Mart ayına yaraşır soğuklukta. yağmur, sert soğuk evden tedbirsiz çıkanları dondurabilir o derece. Misal ben, sabah servisi beklerken bizatihi dondum ki üzerimde kalın kaşe kabanım, boynumda şalım ve şemsiyem varken. Neden eldiven almadım diye de hayıflandım.

Bu ara sağlık sıkıntıları yaşadık, yaşıyoruz ailecek. Geçen hafta ben küçük bir operasyon geçirdim. Dün babamda kafamızda soru işaretleri oluşturan bir durum tespit edildi, kayınvalidemin dizinde müzmin problemler.. Allah bugünümüzü aratmasın ama zor bu işler. Geçer gider biter inşallah tez zamanda. En büyük varlık sağlık..

Akşama ablacığımda bir arkadaş toplantısı, yarın sabah da eş tarafından sülalecek bir kahvaltı programı var. Hava da soğuk ama bakalım.. Tebdili mekanda ferahlık vardır. Aslında sadece ne yapmak istiyorum biliyor musunuz, bir battaniye altına girip elime sevdiğim bir kitabımı alıp saatlerce hiçbir şey düşünmeden okumak istiyorum.. Bu bile lüks kategorisinde benim için şu an.

Yazacaklarım çok da, eğitim başlıyor birazdan ben gideyim şimdilik.

Au revoir..

4 yorum:

  1. Geçmiş olsun, hepsi mutlu sonlansın inşallah.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş Olsun Sessizce. Allah sağlık versin. Bu yorgunluklar gelip geçsin. O battaniye sıcaklığını en kısa sürede yaşa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Deniz. Dün aslında yaşadım biraz, dışardan eve dönünce yatma saatine kadar hiç bir şey yapmadım (Zeynebi yedirmek ve çay içmek dışında) aldım elime teknolojik oyuncakları bildiğin tembellik yaptım.

      Sil