3 Nisan 2015 Cuma

Bahar

İşte bir hafta daha göz açıp kapayıncaya kadar geçti. Bu hafta zaten üç gün çalıştım diğer günler raporluydum. Geçen hafta perşembe akşamı Zeynebi kucağıma alayım derken belim tutuldu kalakaldım öyle. Hastane doktor derken 10 adet iğne + kas gevşeticilerle zor toparladım ki hala da ağrım var. Ben ki kolay hasta olmayan bünyemle gurur duyardım amma velakin bu yıl nolduysa bana üstüste doktorlardayım. Rabbim beterinden korusun tabi, bu halimize de bin şükür.
 
Evdeyken halim pek acıklıydı, otursam olmuyor yatsam olmuyordu, sağdan sola bile zor bela ağrılarla dönüyordum. Annem ve ablalarım sağolsun yalnız bırakmadılar beni. Zeynom da küçük getir götür işlerini gördü ki ne kadar minnet duydum kızıma.
 
Evet silkelenelim bu hastalık hallerinden ve baharın gelmesiyle yapacağımız işleri planlayalım. Nisan ayı en sevdiğim ay çünkü Zeynebimin doğum günü bu ayda!  Okulunda bir kutlama yapılacak ayrıca hanımefendi evde de arkadaşları ve kuzenleriyle de parti yapmak istiyor. Her gün bana soruyor parmak hesabı yapıyor doğum gününe kaç gün kaldığına dair. İşin garip yanı benim hiçbir hazırlık planım olmaması. Bu sene abartmayacağım hatta Zeynep aksini tutturmasa evde sadece çekirdek aile olarak kutlayacağım Allah nasip ederse.. Okuldaki içinse aklımda sadece çocuklara vermeyi düşündüğüm hediyeler var.. Bu yıl malum Elsa çılgınlığı var, ne zamandır elsa elbisesinden istiyordu bir de onu alıcam. Daha vakit var du bakalım.
 
Baharla birlikte her standart Türk kadınında olduğu gibi benim de gündemimde 'temizlik' var. Ama bu yıl evi boyatacağımızdan bu temizlik işi daha zor ve çetrefilli olacak. Ama sonucunda olacak ferahlık hissi beni şimdiden düşündükçe mutlu ediyor. Hazır annem de henüz buradayken bu işleri de halletmek isterdim ama sanırım ay sonuna sarkacak çünkü baharda ev boyatmayı düşünen tek ben değilmişim.
 
Böyleyken böyle işte. Ülke gündemi berbat, her gün üzüldüğümüz olaylar. Öfkeyle bela okuyorum çünkü elimden başka bir şey gelmiyor.  Şehit savcının oğlunun ellerini açıp dua ettiği resim gözümün önünden gitmiyor. Masum yavrum. Bu ülke böyle bir yer işte, sabah işe gidersiniz, akşam evinize dönemezsiniz. Rabbim kötülere fırsat vermesin.
 
İyi haftasonları olsun, ne kadar olabiliyorsa artık..
 
Kalın sağlıcakla,

5 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun Sessizce. Hemen ol iyice...Manim nasıl? Ne güzel bir zaman doğum günü için kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mani çok şirin :) çok şükür iyileştim sayılır. Sağol :)

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun, biliyor musun kızlarımızın büyüdüğünü unutuyoruz, ben de Defne'yi öyle hooopp kaldırıveriyorum da sonra geceleri belim ağrıyıp duruyor. Yıllar geçti, artık bebek değiller :) Doğumgünü şimdiden kutlu olsun minik meleğin, istediklerini yap annesi boşver, çok mutlu girsin yeni yaşına :) Boya işi büyük iş, bizim de yaptırmamız lazım ama ben erteleyip duruyorum, belki sen cesaret verirsin bana... Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Cansen. Evet her ne kadar tüy sıklet olsalar da bıdıklar büyüyor ve dikkatsiz bir anda da benim gibi kalakalma durumları oluyor :) Bu arada kilo aldırma çalışmaları nasıl gidiyor sizde? Bu konudaki tavsiyelerini bekliyorum :)
      Sevgiler.

      Sil
    2. kilo aldırma çalışmaları "sinir hastası oldum" nokta şeklinde... yarım kilo zar zor, en azından doktoru dinlemiş olduk ama bir daha topa girmiyceeemmm ....

      Sil