26 Şubat 2015 Perşembe

Hijyenik blogger

Kendimi ev işlerine vurdum bu aralar sevgili bloğum. Meğer benim de domestik bir yanım varmış. Önceki haftasonu camları sildim, hava bozuktu yağmur yağacağı belliydi ama yine de sildim. İki akşam önce de durup dururken koltuk kılıfları gözüme kirli göründü hop hepsini söküp makinaya attım. Dün kuruyunca akşam gidip taktım ama bu sefer de halılar gözüme kirli göründü, hadi bu sefer de onları sildim. Halılardan önce de banyo ve wcyi tabiri caizse hijyene boğdum. Çok mu titizim hayır değilim hatta çoğu zaman bu işleri yapmak yerine dinlenmeyi yada Zeyno'yla vakit geçirmeyi tercih ederim. Amma velakin bu ara akşamlarımı bu işlerle geçirmeyi tercih eder oldum. Hem vakit geçiyor hem terapi gibi geliyor. Hele halı silmek deşarj olmaya birebir. Kesin bilgi.

4 yorum:

  1. Misafirler gitmiş galiba. Zira bende de evim evim güzel evim havaları böyle zamanlarda eser! İşleri hallettiysen hafta sonuna da harika planların olsun emi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkisi kendimi oyalamaca Denizcim, haftasonuna iş kalmaması da artısı tabi. Dip not: giden yok henüz..

      Sil
  2. Ben de boyama yapıyorum biliyor musun ? Defnenin boyama Kitabı'nı üstelik, ah neden bu haldeyiz yaaaaa???

    YanıtlaSil
  3. Kendi evim temizlenmiş kadar mutlu oluyorum bu dip köşe temizlik yazılarında.Güle güle kirletin.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil