18 Mayıs 2009 Pazartesi

Not not not..

Blogumun adı Kendime Notlar ama bakıyorum da kendime hiç not düşmüyorum bu aralar. Burayı sırf akıp geçen zamanda yaşadıklarımızın bir kaydı olsun, aklıma gelen her şeyi burada kayıt altına alayım, sonra da dönüp dönüp neler yaşamışız neler yemişiz diyerek okuyayım diye açtım amma velakin nedense yazı yazma noktasında neden bukadar ihmalkarım onu anlamadım :P
Neyse zararın neresinden dönülürse kardır diyerek lafı daha fazla uzatmadan yazmaya başlayayım iyisi mi..
Haftasonunu özetleyecek olursak Cumartesi iş çıkışı bi yere uğramadan eve gittim, biraz dekorasyon değişikliği yaptık F. ve küçük F. in de katkılarıyla yazlık odaya taşındık sonra yemek memek derken akşam ettik. Daha sonra da İzmir'den F. in teyzesi gelmiş iki günlüğüne haydii kalktık onu ziyarete gittik. Neyseki teyze F.'in bi kuzeninde kalıyorda kalabalıkta keyifli bi akşam geçirdik. Efendim malum bi de erövizyon :p gecesi idi oturduk bi de h.a.d.i.s.e yi izledik, eve dönüp yarışmanın kalanını da evde izledik aman ziyan olmasın deyu. Bize puan vermeyen ülkelere kızdık ama birinci olan şarkıyı da beğendik netekim. Pazar günüyse gündüz gündüz F'in bi arkadaşının düğününe gittik hava çok sıcaktı ama şikayet etmedim çünkü yazı çok özlemiş idim. Topuklu ayakkabı neden zulüm nesnelerinin üzerinde bi 5 saat geçirince ve düğün arasında sıkılıp bir arkadaşla dışarı kaçıp baya bi yürüyünce ayaklarım isyan noktasına geldiler. Hatta isyan ettiler muhtelif yerlerden su falan toplayıp. Düğün sonrası kendimizi eve atıp F.nin izlemeden duramadığı fitbol maçına yetiştik. F.'nin maç konusunda yoldaşı olan eniştem (ve ablam ve yeğenlerim) de geldiler. Biz ablamla ayrı takıldık maç güruhundan, sohbet muhabbet ettik, iyi geçti.
Bugünse malum haftanın ilk iş günü, dün ayaklarımın çektiği eziyetten dolayı bugün spor ayakkabı giyerek işe geldim, oh dünya varmış ayaklarım ırahat ben rahat..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder