12 Nisan 2014 Cumartesi

İyi ki doğdun kuzucuğum

Bugün benim birtanecik kuzucuğumun doğumgünü. Üç yıl önce bugün kavuşmuştuk birbirimize. Seni ilk gördüğümde o kadar tatlı gelmiştin ki bana, miniciktin ufacıktın. Şimdilerde bana çat çat cevabını yapıştıran bir bireysin, seçimlerin, arkasında durduğun tercihlerin var. Bazen çok güldürüyorsun bizi bazen de sinirden çatlatıyorsun o keçi inadınlaJ. Ama bir sarılman, bir öpücüğün dünyaya bedel. Seni o kadar çok seviyorum ki minik kuşum kelimelerle anlatılmaz. İyi ki geldin, iyi ki bizim kızımızsın. Rabbime sonsuz şükürler olsun. Seni ve tüm çocukları Mevlam korusun, kimseyi evladıyla sınamasın inşallah. Hayat sana hep güzellikler getirsin güzel kızım, hep iyi insanlarla karşılaş, hep mutlu, sağlıklı ve huzurlu ol inşallah.
Hani diyorsun ya hep; “annemi çok seviyorum, babamı çok seviyorum, kendimi de çok seviyorum” diye, kendini hep sev kızım, kendinle barışık ol ki mutlu ve huzurlu olasın.
Yeni yaşın sana güzellikler getirsin canım kuzum, nice nice yıllara, sağlıkla, mutlulukla, huzurla, hep birlikte inşallah.
Canım benim.

2 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsın kızına... Yeni yaşı hayırlı olsun hepinize, dilerim zamanı geldiğinde sırayla tüm güzel zamanlarını yaşar, paylaşırsınız... Ve çok katılıyorum, allah iyilerle karşılaştırsın onu ve tüm çocukları.... Siz ana babaya da hayırlı evlat olsun emeğiniz çok büyük... Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim sevgili Yaşam Notlarım. Evlatlarımız için hayırlı güzel olan neyse o çıksın yollarına hayat boyu inşallah.

    YanıtlaSil