30 Nisan 2012 Pazartesi

iş güç

Haftaya yorgun başladım desem blog güler misin halime? Bir buçuk gün yetmiyoor, yetemiyor bana. Cumartesi günü öğleden sonra hasta ziyaretiyle geçti. Pazar günü ise 9'da kalktım ve hiç durmadan 15:00'e kadar arı gibi çalıştım evin içinde, daha çok mutfakta. Yemek, ütü, çamaşır, temizlik sarmalında döndüm durdum. Kızçeme bile doğru dürüst vakit ayıramadım. O saatten sonra birde dışarı çıktık. Daha çok yoruldum, otur dinlen evinde, öyle de olmuyor, bünye bir temiz hava, bir değişik ortam görmek istiyor. Bütün hafta boyunca kapalı ortamda çalışınca insanın kendini dışarılara atası geliyor. Kızçemde dışarda nispeten uyumlu. O da seviyor açık havayı ama arabalardan nefret ediyor. Hele az uzun mesafe bizler için tam bir eziyet oluyor. Kucakta durmuyor, zapt edilemiyor, bir huysuzluk sorma gitsin. Sanırım hareket kısıtlamasını sevmiyor. Öyle zaten evde de hep hareket halindedir. Oturayım da oyuncaklarımla oynayayım yoktur onda, en fazla sabit durduğu süre 5 dakikadır herhalde. O yüzden arabalarda daral geliyor hanım kıza.
Neyse efenim Mayıs ayı da geldi çattı. Yarın Mayıs 1. Bir çok yerde tatil. Ama evet bildiniz biz yine çalışıyoruz..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder