27 Mart 2012 Salı

Geldim!

Efendim bir nevi zorunlu bir ara vermek durumunda kaldık. İşyerinde bloglara erişim sınırlandırıldı! Ol sebepten ötürü ne kendi bloğuma girebildim ne de başka blogları okuyabildim geçen haftadan beri. Blog hayatımın sonuna geldiğimi düşünürken -çünkü evden namümkün blog açmak falan vakit yokluğundan- bugün nette başka bir şey için blog uzantılı bir sayfaya tıkladım, anaa bi de baktım ki sayfa açıldı. Hemmen bloguma ışınlandım, bingo! o da açıldı. Artık bizim IT departmanının başına taş mı düştü artık ne olduysa bloglara erişimi açıverdiler. Umarım ki geçici değildir. Fena alıştım çünkü hergün buraları okumaya.
Bir sonraki postum Zeynep'in kendi odasında tek uyumasını konu alacaktı ama kısmet buymuş, Yeri gelmişken ona da kısaca değineyim. Doğduğundan beri aynı odada uyuduğumuz için ve de gecede 2536 kere kalktığımız için oda ayırma işi pek mantıklı gelmese de bir deneyelim dedik :) İlk akşam nöbeti kayınvalidem üstlendi. Tabi her uyanmasında bende başına koştuğum için bizim için değişen tek şey odalar arası kat ettiğim mesafe oldu. İkinci akşamı ise git gel yapmaktan bıkan ben Zeynep'in odasında uyudum ve hala da aynı durumu devam ettirmekteyim! Bu kadar sık uyanmasa ve uyandığında uykuya kolayca geri dalabilse ayrı uyuturdum ama hele de şu sıra üst dişlerinin gelmekte olduğu bu dönemde gece uyanmaları çok fazla olduğundan aynı odada uyumak daha mantıklı geldi. Oda ayırma operasyonunda değişen tek şey önceden Zeynep bizim odamızda uyurken şimdi biz onun odasında uyuyoruz :)


Bu foto da haftasonundaki park ziyaretimizden. Özgürlüğünü ilan eden küçük hanım elini bile tutturmadı, kendi başına gezeceğimiş :)

4 yorum:

  1. Masallah kuzuya erkenden yurumus. Ve ayakkabulari cok sikkk

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz. Komik bu halleri ama pıtı pıtı yürümeleri :)

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldın canım işyerlerinde bu gibi kısıtlamar çalışanların şevkini kırıyor sanki çalışmayı işi bırakıp nette sörf yapacaklar sanıyorlar halbuki işi olan kişi işini tamamlamadan nete girmez ki..

    bu arada zeynep tatlısı tam yemelık kıvama gelmıs masallah cok cok tatlı..

    YanıtlaSil
  4. Sağol Handan'cım,
    Başta biraz sıkıntılı oldu ama sonunda kavuştuk bloglarımıza.

    YanıtlaSil