16 Ocak 2012 Pazartesi

Koşturmaca

An itibariyle kar yağıyor dışarda. İzlemesi güzel.

Cumartesi günü yağan lapa lapa kar altında hızlı bir alışveriş turu yapmak zorunda kaldım. Resmen eziyetti. üstelik de yanımıza hiçbirimiz şemsiye almamıştık sokaklarda fink atarken. Bu kadar acil olan neydi karda kışta alışveriş derseniz malum düğünümüz var bu haftasonu ve önümüzdeki haftasonu. E ben çalışan bir hatun olduğumdan eksik gedik tamamlama işi ancak haftasonları olabiliyor. Kıyafet tamam, uygun eşarbı da bu h.sonu buldum o da tamam, kızın kıyafeti ayakkabısı tamam ( bulana kadar kaç yer dolaştım mothercare'sinden civil'ine kadar, yok anacım aradın mı bişey bulamıyorsun en son B&G store'da çıktı karşıma ki o da tam istediğim gibi bişey değil ama aldım gitti). Heryer de indirime girmiş ama ne detaylı gezebildim ne de ince ince inceleyebildim. sadece almam gerekenlere odaklanıp çat çat aldım çıktım. Zara talan edilmiş zaten ama beycağızımın yeğeninin yaklaşan doğum günüsü hediyesini de aradan çıkarmış oldum ordan. Başka başka haa wenice net %50 indirimde ordan da kıza kaptım pantolon pijama takımları vs. Alışverişin en güzel kısmı oydu zaten az para çok ürün nihoho :).

Bu haftasonu sağlık varsa Mersin yolcusuyuz kardeşimin düğünü için. Kızçemden ayrı geçireceğim ilk gece olacak. Bu havada onu oraya götürmek doğru gelmedi gözümüze, yollarda hasta etmeyelim dedik malum direk Mersine uçak yok, Adana'dan Mersine arabayla geçeceğiz. Hayırlısıyla gidip geliriz inşallah du bakalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder