30 Ocak 2012 Pazartesi

Karlı İstanbul


İstanbul bembeyaz örtüyle kaplı bugün. sabah servisi beklerken herne kadar donsamda çok güzeldi lapa lapa yağan karın altında beklemek.



Üstteki foto da beklerken çektiğim sokak fotosu. korkumuz cumartesi günü kar yağmasıydı ama çok şükür o gün hava nispeten az biraz daha kırıktı. Malum akşama düğünümüz olunca bu karda kışta kimse gelmeyecek diye endişelensekte gayet geniş katılımlı bir düğün oldu da kardeşceğizimi everdik :) Bu fasılı da atlatmış olduk çok şükür, Hem Mersin'de hem İstanbul'da düğün yapmak çok yorucu oldu. Ah bu gereksiz ritüeller. Düğünleri nedense çok gereksiz bulurum çünkü gelin ve damat dışında herkes eğlenir de o gariplerim kukla gibi yönetilirler. takısıydı pastasıydı yok ilk dansıydı aman aman. bu yüzden nikahla evlendim 2 saatte temiz iş. Hoş o bile bana yorucu geldi ya, hatırlıyorum da takı sırasında az kalsın bayılıyordum fenalık gelmişti bana. Ardından sevilen dostlarla kutlama yemeği bitti gitti. Galiba ben tantana sevmiyorum.
Herneyse düğün için kızçeme yaptığım kıyafet konsepti de elimde patladı desem yeridir. Süslü elbisebimizi altına çift kat kilotlu çorap ile giydirdim ama salon çok soğuktu bende hemen pantolon giydirdim üstüne kalın hırkasını çektim. Zavallım ilk defa o kadar kalabalıkla müşerref olunca ve de zaten biraz hasta olduğu için çok yadırgadı millet sevmek istedikçe bastı yaygarayı. Dedesinin kucağına tünedi. Zaten düğünün ortasında da aldım kızı eve geldim çünkü gürültü de çok fazlaydı. 

**

İK'dan şimdi mail geldi 5'te çıkıyormuşuz, akşamki toplantı da iptal oldu zaten. E güzel :)

2 yorum:

  1. ne kar'dı şükür bitti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakkaten öyle :)
      İlk defa bu sene kar yağsın diye heves etmedim, o da mübarek yağdı da yağdı :)

      Sil