18 Aralık 2009 Cuma

Diyetsel mevzular

Bu aralar fena halde iştahım açık. Yemek yemek acıktıkça yapılan bir eylem olmaktan ziyade nerdeyse alışkanlık olmuş bende. Sürekli bir yeme hali. Sağlıklı şeyler yesem gam yemeyeceğim o kadar tam bir abur cubur tatlı delisi oldum çıktım. Kahvaltıyı tost yada poğaça ile geçiştiriyorum, meyve y(iy)emiyorum, sulu yemekleri sevmiyorum, akşamları koca yüzünden ıvır zıvır, kuruyemiş çekirdek çitletiyorum, tam bir bozuk beslenme örneğiyim aslında. Evlendikten sonra aldığım 6 kilo da cabası. Haftasonları gelen misafirlere yaptığım hamur işlerinin kalanlarını da ben bitiriyorum sağolsun F. yemiyor. Gün içinde üstüste yediklerim o kadar alakasız ki mide fesadı geçirmediğime şaşıyorum bazen. Ne olacak benim halim yaaa :( Bu kötü gidişe dur demek, yiyip içtiklerimde daha sağlıklı ve programlı olabilmek ve aslında en başta kendimi buna uyandırmak için buraya da yazıyorum. Okudukça titreyip kendime geleyim! Offf.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder