26 Aralık 2009 Cumartesi

Bir çift çizme

Eninde sonunda gönlüme göre bir çizme buldum ehi ehi.. Aylardır yok yok haftalardır bir çizme arayışındaydım, Aradığımda aman aman bir şey olsa bildiğin düz, topuksuz fazla bir atraksiyonu olmayan fiyat/kalite orantılı bir çizme bulmaktı ama şansıma mi diyeyim yoksa bu senenin modası mı diyeyim heeerrrr taraf topuklu, hatta platform topuklu, ya da içine pantolon sokulduğundan mütevellit kocaman ağızlı fermuarsız modeller mevcut. Benim beğendiğim modeller ise belli markalarda var evet ama ucubik fiyatlarda.. Bir çizmeye 400 yetale de bayılamam doğrusu. Kocayla çıktığımız çizme operasyonlarında sürekli sükût-u hayale uğrayan ben bu şanssızlığı kocaya bağlayıp bir daha seninle alışverişe çıkmayacağım diyerek geçen pazar ablamı kendime yoldaş ettim. Sonuç; evet tahmin edildiği gibi tamda gönlüme göre bir çizme buldum ve makul fiyatı da cabası, ehe ehehe.. İnsan bir çizme için bu kadar sevinir mi tartışılır ama napiim epeydir arayışlardaydım.. Şu an da mütemadiyen ayaklarıma minik bir sırıtık eşliğinde bakmaktayımdır :)
Mevzu çizmeden gidiyorken geçen sene yaşadığım çizme sorunsalını da ekleyeyim. Efenime söyleyeyim ben geçtiğimiz yıl kış başında kendime a.r.o.w'dan bir çizme almış idim. Ancak hafta geçmeden bizim çizmenin dikişi söküldü, arkadan açılma oldu. Aldım götürdüm geri, baktılar baktılaaar ve bu tamir olamayacak size muadil yeni bir çizme verelim dediler. Neyse hay hay dedik gittik başka şubeden başka çizme aldık. Heyhat bu da onbeş güne gitmedi önden pörtledi.. Aldık götürdük bunu da aldığımız yere tamire gönderelim dediler, bekleme süreleri falan filan derken 20 günü buldu geri gelmesi gittim almaya ama o da sökülen yeri bildiğin el dikişiyle dikmişler o da kabak gibi nasıl sırıtıyor. Bu şekilde kabul edemeyeceğimi iade etmek isteğimi belirttim. Ama yaklaşım hem kaba hemde vurdumduymazlık tavanda.. Neyse tekrar çizmeyi aldılar geri gönderdiler aradan bir onbeş gün daha geçti ve tekrar almaya gittiğimde bu çizmenin de tamir edilemeyeceğini söylediler ve bana indirimden kalan üç beş çizme arasından başka bir çizme seçmemi önerdiler.. Bu arada da neredeyse bahar geldi yani.. Birde nasıl ukala nasıl vurdumduymazlar anlatamam, satarken kibarlıktan kırılanlar iş sorun çıktığında çamura yatmayı tercih ettiler. Çizme falan seçemedim tabii ve sonunda benim şalterlerim attı size de çizmenize de diye diye çıktım o şubeden.. İllahlah demiştim artık resmen nefret ettim.. Bir gün annemle teee çizmeyi ilk aldığım şubenin önünden geçerken annemin de gazıyla bir gireyim şuraya dedim. Girdim ve görevliye mevzuyu anlattım. Yaklaşım nasılda farklıydı hemen özürler dilendi ve yeni sezon dahil istediğim üründen yerine ürün seçebileceğim söylendi. Bende artık tövbe ettiğimden çizme yerine bir çanta seçtim ve bir daha asla o markadan ayakkabı vs. türevi birşey almamaya yemin ettim desem yeri.. Ama şunu da es geçemem o şube ile diğer şube arasında dağlar kadar fark vardı yaklaşım açısından.. Ürün kalite noktasında çuvallasa da iyiniyetli yaklaşımlarından ötürü de teşekkür etmiştim zati kendilerine..
Yani benim çizme olayım hep sorunlu oluyor özetle..

İyi haftasonları kendime ve herkeşlere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder