19 Mayıs 2012 Cumartesi

Ordan burdan vol.21524

Günlerden yeni bir gün. Üstelik de Cumartesi :) Ve dahi gençlerin bayramı, 19 Mayıs. Biz sanırım genç kategorisinde değiliz artık. 30'u devirdik. Vuhuu yazıyla da yazınca insan ayrı bir tuhaf oluyor. Otuuuz. Hatta Ocakta otuuuz biiiir. Aneey, ne ara geçti o kadar zaman. Okul biteli 8 sene, Bu şirkete başlayalı 6 sene, evleneli neredeyse 4 sene ve evlatcağızıma kavuşalı 1 sene olmuş. Okul öncesine girmiyorum, o zamanlar zaman sanki durağan birşeymiş gibi gelirdi. Yıllar hiç ilerlemezdi sanki. Ama okul sonrası hayat jet gibi geçip gitmiş. Oyh nerden girdim bu konulara, artık genç değiliz'den girdim evet hatırladım :)
Yıllar böyle akıp gide dursun günümüze gelirsek yine uykusuz bir gecenin ertesinde güne merhaba dedim. Bizim tipitoş gecenin 2 buçuğunda uyandı ve bütün geri uyutma yöntemlerini geri tepti. Benim yöntemler bitince babayı uyandırıp ona  havale ettim. Kaç gündür görmediği babasını o saatte karşısında görünce bizimkinin uykusu iyice açılır oldu. Baba baktı uyumayacak aldı salona götürdü 1 saat falan oynamışlar. Sonra aldı geri geldi tekrar uyutma çalışmaları bir ben bir baba. Saat olmuş 4.30. En son uzuuun bir cuk cuk seansından sonra o da bende sızıp gitmişiz. Bi gözümü açtım saat 5.30, bi gözümü açtım saat 7.30. Öle işe, çarpık çurpuk bir uyku. İlerde tipitoştan çok fena intikam alma planları yapıyorum. Uykudan bayıldığı bir zaman onu uyandırıp onunla oyun oynayacağım, nihohoo kötü anne :)

Hava da serin ve kapalı, dünkü hava beni çok korkuttu. Saat 6 ya doğru dışarıda hava öyle bir karardı ki sanki akşam karanlığı. Gök gürültüsü, şimşekler arkasından ceviz büyüklüğünde dolu ve bardaktan boşanırcasına yağan yağmur. Gök gürültüsünden değilde şimşekten çok korkarım ben. Allahım sen koru.  Hemen evle canlı bağlantıya geçtim, kapıyı camı kapattırdım. Zaten yarım saat sonrada ben de evdeydim. Baba 3 gündür şehir dışındaydı, saat 11 de de o geldi, trafikten perişan olmuş bir vaziyette. 

Öyle böyle bu hafta da bitti.

5 yorum:

  1. masallah dolu dolu 30 yıl :) cocuk olunca anne babanın uykusu kalmıyor malesef. ben sımdıden kendıme dıyorum uyu uyuyabıldıgın kadar ama nafıle uykusuz gecıyor gunlerım bebege ön hazırlık sanırım tembelleştirmek istemiyor vucudum beni :)

    dün burda da aniden hava kararması ve ardından gelen yagmur beni de cok korkuttu. senin gibiyim şimşeklerden , gök gürültüsünden cok korkarım.

    YanıtlaSil
  2. Handan'cım malesef uykunun stoku olmuyor, hani doğumdan önce bol bol uyuyayım desen. Her sürecin ayrı bir getirisi var, uyku işi de bu aralar bizim için öyle, Biraz daha büyüyünce umarım düzene girer. (inşallah) :)

    YanıtlaSil
  3. Seni ayakta alkışlamak gerekir. Gerçekten zor, günün yorgunluğunu atamadan bebeğe bakmak ve tam uyumadan işe gitmek. Son zamanlarda benim kızımda 11.30 da zor uyuyor. Deli oluyorum. Hiçbirşeye vakit yok.Sen ne yapıyorsun kim bilir?Allh kolaylık ve Zeynep'e bol uyku versin.

    YanıtlaSil
  4. Amiiiin :) Hepimizin bebeklerine inşallah. Bazen akşam 8'de yatıp sabah 9'da kalkan bebelerin annelerine özenmiyor değilim :)

    YanıtlaSil
  5. EVET BENDE KIZIMA ZAMAN ZAMAN BUNDAN BAHSEDİYORUM. BAK BÖYLE BEBEKLERDE VARMIŞ, İNANABİLİYOR MUSUN ERKENDEN UYUYORLARMIŞ FALAN DİYE.

    YanıtlaSil