8 Eylül 2011 Perşembe

Neler oluyor hayatta..

En son Ramazan geldi diye yazmışım piuuuvv. Üşengeçliğin de bu kadarı..Napmışım netmişim bu arada kısa bir özet geçeyim.
Bu sene Ramazan kolay geçti, zorlanırım sanıyordum ama şükür kolay geçti. Sadece uyku biraz zorladı beni diyebilirm. Bayramdan 2 gün önce kayınvalideyi tatile yolladık, ben de bayram haftasında yıllık izin kullandım. Bu bayram zeynep hanımla ilk bayramımızdı, kuzuyu giydirdim ve babasının elini uzaktan öper gibi yaptık günün mana ve ehemmiyetine binaen :) harçlığımızı da kaptık annesi olarak ben kaptım kızımın haklarını korumak zorundayım :)
Bayramda da keza genelde evdeydik sadece babaanneme gidip geldim çünkü bu bayram o da yalnızdı evde. Aile fertleri türkiyenin değişik illerindeydiler bu bayramda. Bir biz ve babaannem istanbulun bekçisi kaldık. Babaannemi bir akşam güç bela bende kalmasına ikna ettim. Baktım sabah 5,30 dış kapıda bir tıkırtı bizimki kapıyı açmaya çalışıyor eve gidecek. Hayırdır babaanne bu saatte nereye dedim eve gideceğimiş ev yalnız olmazmış, sanki evde hazineleri var:)  Tabi ben kaçar gibi evden gidişini herkese bire bin katarak ispiyonladım  sonra bana kızıyor niye herkese ispiklemişim kendisini, nolmuş o saatte gittiyse, hem eve gidip sabah namazını kılmış sanki bizde abdest almaya su yok. Epey geyiğini çevirdik velhasıl. Bu arada Allah uzun ömür versin 86 yaşında nenoşum.
Zeynep Selin hanım ise pek bi datlu bu zamanlarda, kendisi 5. ayını doldurmak üzere olan küçük bir hanım efendi. En sevdiği faaliyet el ve ayak parmaklarını yemeye çalışmak. Ki o ayak nasıl ağza kadar ulaşıyor merak ediyorum. Artık yattığı yerde bulamıyoruz hanımefendiyi, dönüyor anlamadığım şekilde kendini aşağı yukarı ittiriyor. Bize bakıp gülüyor ki gülerken gözleri gülüyor bıdıkın. Tabi o hallerine biz eriyip gidiyoruz. tam bir görmemişin çocuğu olmuş modlarındayız.  Bu arada ek gıdalara da geçtik 5. ay itibariyle.

İş konusuna da değineyim malum günümün önemli bir bölümü işte geçiyor. Şu ara pek bi yoğunuz gene, artık işleri acil işler ve çok acil işler olarak ayırıyorum. Tabi denilebilirki bu yoğunlukta niye blogdasın bakem. Bende derim ki o vakıt çok yoruldum kafam sulandı az bi farklı bişi yapayım kafam dağılsın deyu yazıyorum. Hem blogumu özlemiş olamazmıyım. Ben burada kendimi avutadururken az evvel etmiş olduğum bir telefonla öğrendim ki ablalarım ve gelinimiz (bizim artık bir gelinimiz var, henüz düğünü yapılmamış:)) oturup keyif ediyiler, gün tadında mamalar götüriyiler, böhüüüü ben burda kuru çaya talim.

Aa en möhöm şeyi atladım tartıda 6'lı rakamları gördüm. (ama bayramda tatlı çikolata Allah ne verdiyse yediğimden gördüğümün bir halisülasyon olmasından şüpheleniyorum netekim sonraki tartılmalarda bi daha göremedim. Ama olsun gördüm mü? gördüm. ehi.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder