15 Kasım 2010 Pazartesi

Haftasonu, Bayram

Çok dolu bir haftasonuydu geride kalan. Cuma akşamından başladı yoğunluk, F'in bir arkadaşının nişanına davetliydik, iş çıkışı doğrudan oraya geçtik, ben çok eğlenemesem de genel olarak hoş bir ortamdı.
Cumartesi sabahı ise erkenden kalktık, günün planı ne zamanır yapmak istediğimiz ev içi değişiklikleri yapmaktı ve tabi bu arada evi de temizlemek..
Önce F.'le ikimiz giriştik işe daha sonra sevgili kardeşceğizim de geldi yardıma, ağır şeyleri taşımaya söküp takmaya, enn sonunda ablam da dahil olunca temizlik kısmına işler epey kolayladı, sağolsun annem de yemek konusunda lojistik destek sağladı :) Sonrasında bizim evi olduğu gibi birakıp -ki epey toparlanmıştı- ablama göçtük topluca, o da ev taşıyor alt kattan üst kata, onun da taşınacak ağır şeylerini taşıdılar beyler. Ordan tekrar bize geçtik beyler maç izleyeceği için, trafik yoğundu yani ve ben feci ama feci yorulmuştum. Kalan işleri falan bırakıp direk sızdım kaldım.  Pazar günü ise yine ve yine temizliğe devam ettim sağolsun F.'de yardımlarını hiç esirgemedi, ki zaten yardım eder sağolsun, şu halimde ise yapabileceğim işlerde bile beni geri püskürtüyor :) Öğlene kadar işlerimizi bitirdik ve sonrasına da bir akraba ziyareti sıkıştırdık, F.'in halasını görmeye gittik, ordan çıkınca kendimizi Via.Port'a attık. Ben bir eşarp aldım A.ker'den. Gr.atis'ten de kakao yağı aldım malum çatlaklar için..
Bugünse herkes tatildeyken biz çalışıyoruz, bir kaç acil işin dışında elim işe gitmiyor ne yazıkki..

Herkese mutlu, güzel, sevdikleriyle bir arada bir bayram geçirmelerini diliyorum. Hepimizin mübarek
Kurban Bayramı kutlu olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder