24 Haziran 2010 Perşembe

zaman akıp gidiyor


Zaman akıp gidiyoor dur demek olmaaaaz... bir Kıraç şarkısıyla başlayayım dedim :)
Çok sık konuşur oldum artık zaman ne çabuk geçiyor diye.. Haziranı bitirmek üzereyiz yani 2010'u yarıladık geçtik bile. Ben böyle takvimlere bakıp giden günlerin ardından sızlanadururken hayat tüm temposuyla devam ediyor. Okullar bitti, millet tatil planlarınu uygulamaya koyuyor, en güzeli kardeşimin askerliğinin bitiyor olması inşaAllah Temmuz başı gibi gelecek zat-ı şahaneleri :) Pek bi severim şahsını, değişik bir frekansımız vardır onunla abla-kardeş olarak.. Yeniden hep birlikte sağlıkla birarada oluruz inşaAllah.
*
Balkondaki çiçeklerim açtı, maydanozlarım büyüdü. Onlara bakınca çok mutlu oluyorum ki ben beceriksizimdir bu konularda, hemen solar çiçeklerim su vermeyi unuturum falan. Bunlar iyi dayandı :)
*
Akşam hamaratlığım tuttu, salon ve oturma odasının perdelerini yıkadım, camını sildim. Tabi bunda "en son ne zaman yıkamıştın perdelerini" diyen annemin de payı var. Yoksa durduk yere temizlik aşkım depreşmedi :p
*
Sabah işler pek bi yoğundu, amma velakin toparladım, bloga bile yazı yazdım. Afferim bana :)

2 yorum:

  1. Postunu okurken camlarımı düşündüm bende Allah tan yaz mevsimide pencereleri açıp dışarıyı görüyoruz :)becerikli ve eliçabuk bi insan olmana her zaman hayranımdır bilirsin.Akıp Geçen zamana ne kadar çok şey sığdırdığını düşününcede hayranlığımın sınırlarını genişletmeye karar veriyorum

    YanıtlaSil
  2. Canımsın :)

    Ama sen benim yaptığım gibi laz usulü yapma, camları silmeden bi hava durumuna bak da sonra emeklerin zayi olmasın :))

    YanıtlaSil