8 Mayıs 2010 Cumartesi

Geriye doğru

Her zamankinin aksine hafta başı değil de haftasonuna girerken bir post yazayım, Bu hafta biraz boşladım buraları sebepsiz.
Neler yaptım bakalım bu arada, hımm;
* Artık iyiden iyiye havalar ısınıyor ve ben bundan çok mutluyum. Artık balkonda oturabileceğiz inş.
* Balkon demişken, balkonumu güzelleştirme operasyonum devam ediyor. Mevcut iki saksı çiçeğimin yanına 3 saksı daha ekledim. Begonyalarım tutar ve açar inş. Bu arada iki saksıya ektiğim maydanozlarım da yeşermiş, onlara bakınca mutlu oluyorum.
* Bu hafta içi bir akşam yeni evli bir arkadaşımıza ev ziyaretine gittik, keyifli geçti.
* Ben çarşamba günü işe gidecek gücü kendimde bulamadım, evde yattım.
* Haftasonu ekürilerle buluşup İSAMa gittik, uzun zamandır harcadığımız emeğimizin karşılığını görmeye, nitekim gördük de ama bir o kadar da sinir bozukluğu yaşadık. Neyse efendim bu konu daha çok su kaldırır.. Kızgınız..
*Sonra sonra yeğenimi sevdim bol bol, çook şeker bi sıpa oldu yaw :)
Böyle işte..

Bugünün programı belirsiz, bakalım neler yapacağız..

1 yorum:

  1. http://akliminipleriniseveyim.blogspot.com/2010/05/tatli-blog-olmusumda-haberim-yok.html

    Sevgilerimleeee :)

    YanıtlaSil