21 Ağustos 2009 Cuma

Hoşgeldin Ya Şehr-i Ramazan


Çok şükür Rabbimize bu sene de Ramazan ayına kavuştuk. Benim Ramazan'larda içim huzurla dolar ama bu sene yaza gelmesinden midir bilinmez sanki sessiz sedasız geliverdi..
Bu sene benim eşimle beraber ilk Ramazan'ımız. Gece sahura kalktık, tabi tam üç tane alarm kurdum ve hani olur da olmaz ya kalkamayız bi de ablamı tembihledim uyanınca beni ara diye :) İlk alarmda olmasa bile ikincisinde kalkabildim. Yarı uykulu halde mamalar yenildi niyetler yapıldı ve Ramazan ayına başlamış olduk böylece. Rabbim inşaallah huzurla bu ayı tamamlayıp Ramazan Bayramına ulaşmamızı nasip eder. Malum yaz, havalar sıcak ve günler uzun.. Bu uzun günlerde beden gücü sarfederek çalışan, açık havada olan ve zorlu şartlarda çalışıp orucunu tutmaya çalışan tüm Müslümanlara da Rabbim kolaylıklar ihsan eder inşallah. Amin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder